Friday 12 January 2018

Päevareis Aucklandi

Eelmisel nädalavahetusel oli vaja meil kiire päevatripp Aucklandi teha, kuna kohtusin siinse Eesti aukonsuliga, kes mulle mu uue passi üle andis. Eesti on jube totakas ja keeldub passe postiga saatmast. Muidu oleks pidanud sellel Wellingtonis järgi käima, mis on meist 10h autosõidu kaugusel, aga õnneks aukonsul tuli Aucklandi väikese tasu eest ja tõi siinsetele eestlastele nende passid kätte. 

Sõit meie kodust Aucklandi oli 2h 20min, mis täpselt paras aeg ühe jutiga ära sõita. Leidsime hotelli, kus aukonsul oli ning pärast passi kättesaamist käisime natukene kesklinnas jalutamas ja lõunatamas. Ilm oli küll üsna hall ning eelnevatel päevadel olid hirmus suured tormituuled olnud, seega igal pool oli lehti ja oksakesi. Sellele vaatamata oli täitsa armas linn ja mulle meeldis, et see oli nii nii roheline.

Tuleb aga tunnistada, et praeguses hetkes meie elus ma suurde linna tagasi küll ei igatse. Palju parem oli tagasi meie rohelisse Northlandi jõuda.

Pilte palju ei teinud, aga mõned näitamaks, et me ikka olime seal:







1 comment:

  1. Mul mõned aastad tagasi ühes välisriigis oli selline veider kogemus, et pass saadeti küll aukonsulile, aga tema saatis selle mulle lihtpostiga edasi...

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...