Thursday 11 January 2018

Potipõllumajandus



Elus esimest koda üritan ma natukene potipõllumajandust teha. Eelnevalt olen korra-kaks köögi aknalaual maitsetaimi kasvatanud, kuid nüüd on natukene suurem aiake. Esimesele korrale kohaselt on täiesti katseeksitusemeetod, liiga pikalt juhendeid ma lugeda ei viitsi. Eks nii ole ka põnev. 

Kõik on mul seemnetest kasvatatud, millest esimesed ma juba septembris külvasin. Paljud neist on küll teise ilma läinud, aga nagu näha, siis mõni on elus ka. Eks järgnevatel aastatel üritan aina paremini ja ühel päeval olen kõva aednik valmis. Paar korda olen juba saanud maitsetaimi ja salatit võtta saanud ja uhke tunne oli küll. Ausalt olen ma superüllatunud,et nii paljugi ellu jäänud on.

Väike kõrvits tulemas, mis väikesest potist kompostihunnikusse varsti läheb.
Paar maisi, mis kohekohe suuremaid potte vajavad.

Segapott tilli ja peterselliga.
Uhkes üksinduses salat, mis umbes 10st ainus ellujääja.
Segapott basiiliku ja kirsstomatiga.
Tomatid! Miskipärast arvasin, et nad oleks kõige raskemad kasvatada, aga tundub, et minu käe all kõige visamad.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...